Editorial
Vážení a milí návštěvníci, po zkušenostech s předchozím editorialem raději nebudu uvádět, co je za měsíc. :D Venku máme ještě pořád hezky, jen děvčata se začínají pomalu z minisukýnek a plavek převlékat do delších kalhot. Co naplat, chce to zase zapnout fantazii. ;-) Co se týče webu, přes prázdniny nám, jak se říká, odešla šťáva, která obsahovala jak větší nadšení, tak i větší redaktorskou sílu. Právě proto jsme nyní začali lov nových sil a máme radost, že se vás přihlásilo tolik. Doufám a předpokládám, že mezi vámi vybereme opravdu ty kompetentní osoby a doplníme naši databázi o pěkných pár kousků. ;-) A nezapomínejte také na naše forum, kde se vždy něco nového najde, když hlavní pramen vyschne.. ;-)

DIMI, šéfredaktor
Statistika
Naše ikona
Partneři

LotusSim.cz - oficiální CZ/SK portál hry LOTUS

ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download

www.playglobe.net
Novinky a aktualizace
Editor tratí možná již brzy
Anonym | 23.01.2011

Pro všechny, kteří netrpělivě čekají na vydání OMSI, jsem našel zajímavou novinku. Při procházení fóra jsem totiž narazil na dotaz, který se týká stavby tratí. Je možné, že editor tratí vyjde dřív, než hra. To by znamenalo, že by jsme si mohli postavit svoje tratě a pak už je jen lehce vložit do hry. Takže už stačí jen sledovat naše stránky, kde vám sdělíme, kdy editor vyjde.

Otázky a odpovědi z fora
DIMI | 19.01.2011

Našel jsem několik otázek a přeložil a přeformuloval do češtiny... Asi je rozdělím do dvou nebo tří novinek, ať se máte na co těšit... ;-) Nejen pro ty, kteří OMSI forum nesledují, by mohli být některé odpovědi, které jsem tam našel novinkami... Lepší než nic... ;-)

1) Budu ve hře podpora trolejbusů a pokud ano, budou sběrače (pardon jestli se tomu tak neříká, nevím všechno.. ;-)) připojeny na dráty?

Podpora trolejbusů ve hře nebude. Ale můžete si vytvořit motor tak (a jeho zvuk), aby vám to připadalo jako trolejbus. Ve hře není žádná podpora elektrických drátů.

2) Ovlivní nějak výrazně jízdu, když autobus pojede třeba do prudkého kopce (zpomalování)?

Samozřejmě že ano! Ve hře je velice propracovaný fyzický engine, který se o tohle všechno velice dobře postará.

3) Na čem všem závisí rychlost (také například při jízdě do kopce)?

Rychlost závisí na motoru, jak je prudký kopec, na typu převodovky, jestli je automatická, co je zařazeno, na spojce (pokud si budete chtít nascriptovat manuální převodovku), atd.

4) Plánujete někdy do hry přidat kloubové autobusy (a vůbec podporu kloubových autobusů do hry) jako addon?

Někdy v budoucnu ano... Možnost vkládat do hry kloubové autobusy oficiálně přijde s prvním naším kloubákem. Je ale možné, že to do té doby někdo nascriptuje... Otázka je, jestli to bude dostatečně kvalitní.

5) Přidáte někdy do hry autobusy s odlišnými typy motorů a převodovek a bude možné do hry vložit omezovač rychlosti?

Všechno co chcete si můžete nascriptovat sami (se znalostí script. jazyka). Možná někdy v budoucnu vytvoříme další autobusy, možná i úplně jiné než teď, ale nic nemůžeme slíbit. Omezovač rychlosti je také možné nascriptovat.

6) Bude ve hře nějaká mapa nebo něco podle čeho se dá poznat, kudy jet?

Samozřejmě dostanete dostatek informací a rad, abyste věděli, kudy jet.

7) Bude k dispozici vážně jen jedna linka, anebo ještě nějaká další?

V základní hře bude opravdu jenom jedna, na další si musíte počkat na addony (na těchto stránkách.. ;-) )

8) Otázka na map editor: Jak se budou vtvářet silnice? Jednoduše ji "položím" (jako v Trainz například) a povedu kudy chci nebo to musí být celé 3D objekt?

Obojí je možné... Detaily uvidíte až v samotném editoru.

9) Jak udělat ve hře silnice přesně podle reálu? Je možné si do editoru na zem položit obrázek a dělat to podle něj?

Ano, můžete mít obrázek (fotku) jako podklad.

10) Bude omezená rychlost opravdou součástí hry, anebo to bude jen objekt vedle silnice?

Samozřejmě že omezená rychlost vážně ovlivňuje hru (např. AI dopravu).

Odpočítávadlo
Jerry | 16.01.2011

Pro fanoušky, kteří netrpělivě čekají na vydání OMSI, jsem vytvořil odpočítavadlo. Dále oznamuji, že pracujeme na databázi downloadů a diskuzním fóru. Smile

Něco nového...
DIMI | 13.01.2011

Co se týče vydání hry, čas běží pomalu. Každý jeden den koukám na ty naše stránky a říkám si, sakra, chtělo by to něco nového, nějak to rozjet... Ale jak? Než na to přijdeme (my nebo kdokoliv z vás), musí nám stačit zatím to málo. Dnes to bude jen to, co mi právě teď o OMSI víří v hlavě. Takže pro ty, kteří to ještě nevědí: krabicová verze hry se začne prodávat 25.3.2011 v Německu. To už není tak dlouho a doufám, že vám brzy přidáme na stránky odpočítávadlo pro lepší pocit z ubíhání dnů. Včera jsme dostali v návštěvní knize tip od Kuby na to, že Aerosoft vydává verzi ke stažení obvykle dříve než se začne prodávat krabicová. Napsal jsem proto na Aerosoft email s dotazem a potvrdilo se to! Stahovatelná verze bude k dispozici už přibližně 2 týdny před vydáním hry! (přesné datum ještě není známo). Jinak tak nějak pořád čekáme, že se už konečně objeví první screeny z tvorby českých/slovenských modelů a že se komunita, která se nastřádala kolem Vbusu začne pomalu přeorientovávat. Jerry už pro vás nějakou dobu chystá nádhernou download databázi, takže stahování autobusů, objektů, map, modů, atd. bude velice jednoduché a přehledné. Zatím tolik asi vše, pořád pro vás sledujeme každou novinku co se o OMSI šustne.

« | 1105 106 107 108 109 110 111115 | »

Copyright © OMSI.cz (2009 - 2013) | Všechna práva vyhrazena.